Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Lubomino
Gmina Lubomino zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Lubomino.
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Wyłączenia
Dozwolone wyłączenia wskazane w art. 3.2 Ustawy
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia:
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Ewelina Dębek.
E-mail: oswiata@lubomino.ug.gov.pl
Telefon: 89 532 44 50
Każdy ma prawo:
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Wójt Gminy Lubomino
Adres: GMINA LUBOMINO ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino woj. warmińsko-mazurskie
Przed budynkiem brak jest miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych,. Wejście główne do budynku nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, można skorzystać z wejścia do budynku z poziomu gruntu bez schodów przez salę narad, które jest dostępne dla osób niepełnosprawnych. W budynku nie ma toalety dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
W przypadku braku możliwości poruszania się, wszelkie sprawy można załatwić przed wejściem do budynku po przywołaniu danego pracownika.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Warunkiem jest wyposażenie psa w uprząż oraz posiadanie certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego.
Budynek nie posiada windy.
Budynek nie jest wyposażony w urządzenia wspomagające słyszenie (tj. pętla indukcyjna)
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a, brak urządzeń ułatwiających osobą z niepełnosprawnością wzroku zapoznania się z dokumentami w powiększeniu.
Informacja wytworzona przez dnia 03.02.2021 14:09
Opublikowana przez Ilona Basałygo dnia 03.02.2021 14:09. Odsłon 75, Wersja 1