Zaproszenie do złożenia ofert cenowych na zadanie dotyczące usuwania folii rolniczych, siatki i sznu

      Lubomino 26.05.2020 r.

RGKiT.6232.16.2020                                                             

Zapytanie ofertowe

Wójt Gminy Lubomino zaprasza do złożenia ofert cenowych na zadanie dotyczące usuwania folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczy usuwania folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Lubomino

 

        I.            ZAMAWIAJĄCY Nazwa zamawiającego: Gmina Lubomino

Adres zamawiającego: ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino

NIP: 7431991269

Telefon: 089 534 44 59

Faks: 089 532 44 60

Zamówienia nie przekracza kwoty 30 000 EURO

 

     II.            PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest: „Zbieranie, transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag” z terenu Gminy Lubomino. Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego nr 2.8 „Racjonalne gospodarowanie odpadami i ochrona powierzchni ziemi Usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

 

  III.            OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Masa wyrobów przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia wynosi szacunkowo:

a)       zbieranie, transport oraz odzysk lub unieszkodliwieniu odpadów z folii rolniczych – 25,500 Mg

b)      zbieranie, transport oraz odzysk lub unieszkodliwieniu siatki do owijania balotów – 4,025 Mg

c)       zbieranie, transport oraz odzysk lub unieszkodliwieniu sznurka – 4,625 Mg

d)      zbieranie, transport oraz odzysk lub unieszkodliwieniu opakowań po nawozach – 3,400 Mg

e)       zbieranie, transport oraz odzysk lub unieszkodliwieniu opakowań typu Big Bag – 4,000 Mg

  1. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:

a)       Zbiórka (bezpośrednio z nieruchomości rolnika) oraz odpowiednie zapakowanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag.

b)      Ważenie zebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń.

c)       Załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów.

d)      Transport, zebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów.

e)       Rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia.

f)       Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsc wykonania przedmiotu zamówienia,

 

UWAGA!

Podana ilość w/w wyrobów objętych przedmiotem zamówienia określona została na podstawie danych przekazanych przez właścicieli nieruchomości składających wnioski stanowiących jednocześnie inwentaryzację w/w wyrobów. Ostateczne określenie ilości odpadów, przyjętych do ustalenia cen jednostkowych, skali trudności oraz warunków technicznych należy do obowiązków Wykonawcy.

Wynagrodzenie wykonawcy ustalone będzie ryczałtowo, tylko za faktycznie wykonane usługi i stanowić będzie sumę cen realizacji robót na poszczególnych nieruchomościach. Podana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy niezbędne do wykonania zadania i nie podlega negocjacji.

 

  IV.            WARUNKI WYKONIANIA ZAMÓWIENIA:

  1. Zamawiający zastrzega sobie niezmienność cen jednostkowych w czasie trwania umowy na poszczególnych posesjach, jedynie zmiana może nastąpić w przypadku odstąpienia właściciela nieruchomości od realizacji zadania.
  2. Wykonawca po podpisaniu umowy z Gminą otrzyma od Zamawiającego ostateczny wykaz nieruchomości, z których zostaną odebrane odpady pochodzenia rolniczego.
  3. Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania wykaz może ulec zmianie jedynie w przypadku odstąpienia właściciela nieruchomości od realizacji zadania.
  4. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny zbiórki odpadów pochodzących z działalności rolniczej z właścicielem nieruchomości, u którego mają być wykonane prace z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem oraz przedłoży zamawiającemu harmonogram pracy do 3 dni przed przystąpieniem do robót.
  5. Termin odebrania w/w wyrobów powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do dnia 31.08.2020 r.
  6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:

a)       uzyskać z każdej nieruchomości protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu.

Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:

1)      imię i nazwisko właściciela posesji/użytkownika, z której odebrane są odpady,

2)      adres odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big-Bag,

3)      datę odbioru,

4)      wagę odbieranego odpadu, w rozbiciu na:

-        folie rolnicze,

-        siatki i sznurki do owijania balotów,

-        opakowania po nawozach,

-        opakowania typu Big Bag,

5)      podpis właściciela/użytkownika,

6)      podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,

7)      pieczęć firmową wykonawcy.

Wykonawca zobowiązany jest do zważenia odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag na każdej posesji,

b)      do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz.819),

c)       wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu:

-        oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, z której odebrano odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz kart przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu,

-        po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży zamawiającemu sprawozdanie zawierające: adres gospodarstwa rolnego z którego dokonano usunięcia odpadu, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze i siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big- Bag,

-        po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.

  1. Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, u których wykonywał prace.
  2. Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
  3. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z zapytaniem ofertowym.
  4. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania Zamawiającemu.

 

     V.            TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2020 r.

Rozpoczęcie – nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy między Zamawiającym a Wykonawcą.

 

  VI.            WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej zamówieniem.
  2. Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
  4. Posiadający niezbędną do wykonania wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.

Zamawiający uzna warunki wymienione w pkt 1 – 4 za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o ich spełnianiu oraz przedłoży kserokopię wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty

 

  1. OCENA OFERT:

Kryterium oceny ofert – K1 - cena 100%.

K1 = (cena najniższa z ważnych ofert /cena badanej oferty) x 100 pkt.

Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższa cena brutto za wykonanie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia obliczona przez Oferenta na podstawie cen wyrobów z poszczególnych nieruchomości.

 

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
  2. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: os@lubomino.ug.gov.pl, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Lubomino ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, (sekretariat) do dnia 5 czerwca 2020 r. do godz. 14.00.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

  IX.            DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowe informacje udzielane są w Urzędzie Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino pokój nr 8 lub pod nr tel. (089) 532 44 59

 

     X.            Załączniki

  1. Oferta wykonawcy
  2. Klauzula informacyjna


Załączniki:
Załącznik nr 1 Oferta wykonawcy
Załącznik nr 2 Klauzula informacyjna
Zapytanie ofertowe
Informacja wytworzona przez Karolina Jaczewska dnia 26.05.2020
Opublikowana przez Aneta Fiodorowicz dnia 26.05.2020. Wygasa 16.06.2020. Odsłon 10769
2