Zaproszenie do składania ofert - usuwanie wyrobów zawierających azbest (wygasły...)

Lubomino, 07.05.2015 r.

RGKiT.271.1.2015

 Wójt Gminy Lubomino 

ZAPRASZA 

 

do złożenia propozycji cenowej na usługę:

"Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubomino"

Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.08.2015 roku.

Kryterium oceny ofert - cena -  100 %.

I. Zamawiający:
Gmina Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino

tel.: 89 5324459, e-mail: rolnictwo.lubomino@gmail.com

II. Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: demontażu, transporcie i utylizacji azbestu i wyrobów zawierających azbest (płyty faliste azbestowo -cementowe) z obiektów budowlanych (mieszkalnych i gospodarczych) z nieruchomości położonych na terenie gminy Lubomino.
2. Zakres zadania obejmuje:
1) Demontaż płyt falistych azbestowo - cementowych z pokryć dachowych, ich załadunek, transport oraz unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych do demontażu, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków została określona na około 40,150 Mg .
2). Odbiór wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt falistych azbestowo - cementowych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest do odbioru, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków i jednostki samorządu terytorialnego została określona na około 5,870 Mg .

Szczegółowy przedmiot zamówienia sporządzony na podstawie zgłoszeń od właścicieli nieruchomości wraz z adresami nieruchomości, ilościami przeznaczonymi do demontażu oraz transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest stanowi załącznik nr 1.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy. Podstawą faktycznego rozliczenia będzie protokół odbioru podpisany przez właściciela nieruchomości oraz karty przekazania odpadów na składowisku odpadów.

Załatwienie wszystkich formalności i pokrycie wszelkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót.

Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649 ze zm.).

Przed przystąpieniem do prac Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu prac w uzgodnieniu z właścicielami posesji, o których mowa w Załączniku Nr 1, z zachowaniem terminu do dnia 30.08.2015 r.

3. Zakończenie prac w każdym z budynków będzie udokumentowane:
1) kartą ewidencji odpadów,
2) pozytywnym, bezusterkowym protokółem odbioru robót podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego, właściciela nieruchomości oraz Wykonawcę - po zakończeniu prac na danej posesji/budynku, potwierdzający ilość zdemontowanego pokrycia dachowego lub ilości wywiezionych z nieruchomości wyrobów zawierających azbest ,
3) kartą przekazania odpadów na składowisko określającą ilość przekazanych odpadów w Mg,
4) oświadczeniem właściciela nieruchomości o zakończeniu prac i braku uwag,
5) oświadczeniem Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót i oczyszczenia terenu z azbestu.

4. Zadanie będzie współfinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz właścicieli nieruchomości.
III. Sposób przygotowania oferty:
Oferta musi zawierać:
a) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez Wykonawcę oraz osoby uprawnione do reprezentacji;
c) decyzję Marszałka zatwierdzającą program gospodarki odpadami;
d) zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub umowa z firmą transportową posiadającą zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych (kopia zezwolenia) - w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych;
e) umowę z zakładem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest;
f) dokumenty potwierdzające ukończenie, przez osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (j.t. Dz. U. z 2013 r. , poz.907 z późniejszymi zmianami) do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ww. Ustawy.

Oferty sporządzone na załączonym do niniejszego ogłoszenia, formularzu można składać do dnia 22 maja 2015 r. do godziny 12:00 na adres:
Urząd Gminy Lubomino , ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino z dopiskiem na kopercie „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubomino"


5. Osoby upoważnione do kontaktu:
    Wojciech Michańczyk, tel. 089 532 44 60,

    Dorota Dunio , tel. 089 5324459.

 

6. Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego .

    Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.

 

Wójt Gminy Lubomino

Andrzej Mazur

 



Załączniki:
formularz ofertowy
wzór umowy
załącznik nr 1
Informacja wytworzona przez D. Dunio dnia 07.05.2015
Opublikowana przez Wojciech Michańczyk dnia 07.05.2015. Wygasa 28.05.2015. Odsłon 10756
1