Zaproszenie do złożenia ofert na dostawę art. spożywczych do kuchni szkolnej w Zespole Szkół w Lubom (wygasły...)

Lubomino, dnia 17.11.2016r.

Zespół Szkół w Lubominie
ul. Kopernika 4,  11-135 Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na :
„Dostawę produktów spożywczych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w 2017 roku”
Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych do kuchni szkolnej w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 i obejmuje następujące grupy produktów:
a) Grupa I  Przetwory sypkie
b) Grupa II  Przyprawy, przetwory, produkty strączkowe
c) Grupa III  Jaja
d) Grupa IV  Warzywa, owoce, kiszonki
e) Grupa V  Ryby
f) Grupa VI  Mięso i wędliny
g) Grupa VII  Drób świeży i przetwory drobiowe
h) Grupa VIII  Nabiał
i) Grupa IX  Mrożonki
j) Grupa X  Pieczywo
Podane w załączniku ilości  zapotrzebowania na żywność są szacunkowe  i mogą  ulec zmianie.
Przy wyborze do realizacji zamówienia będę się kierowała kryteriami :
   Cena - 100%.
Opis sposobu obliczania ceny w składanej propozycji cenowe   
    W cenę propozycji należy wliczyć:
           a) wartość zamówienia określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
           b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
           c) koszt transportu i rozładunku.
    Cena podana przez wykonawcę za zamówienie, jest obowiązująca przez okres       ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
    4. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 30.11.2016r., do godziny  1400  w zaklejonej kopercie w Zespole Szkół w Lubominie ul. Kopernika 4, 11-135 Lubomino
w sekretariacie szkoły.
      5.  Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
  Maria Sienkiewicz – Dyrektor Zespołu Szkół w Lubominie
  Informacje w sprawie zamówienia udziela się w dni robocze w godzinach 1000-1400
    tel. 89 616 07 86
         6. Informacje dotyczące zawierania umowy:
 Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
  Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
          W załączeniu:
          1. wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia-SIWZ-  załącznik nr 1
          2. formularz oferty – załącznik nr 2
          3. projekt umowy – załącznik nr 3

Dyrektor Zespołu Szkół w Lubominie
Maria Sienkiewicz



Załączniki:
zał. nr 3
zał. nr 1
1a
1b
1c
1d
1e
1f
1g
1h
1i
1j
Informacja wytworzona przez Wojciech Michańczyk dnia 17.11.2016
Opublikowana przez Wojciech Michańczyk dnia 17.11.2016. Wygasa 30.11.2016. Odsłon 10756
1