Zaproszenie do składania ofert - usuwanie wyrobów azbestowych (wygasły...)

Lubomino, 16.05.2017 r.

 Wójt Gminy Lubomino

ZAPRASZA

do złożenia propozycji cenowej na usługę:

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubomino

Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2017 roku.

Podpisanie umowy nastąpi po otrzymaniu przez zamawiającego promesy o dofinansowaniu przedmiotu zamówienia z WFOŚiGW w Olsztynie.

Kryterium oceny ofert - cena - 100 %.

I. Zamawiający: Gmina Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino

tel.: 89 5324459, e-mail: rolnictwo.lubomino@gmail.com

II. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: demontażu, transporcie i utylizacji azbestu i wyrobów zawierających azbest (płyty faliste azbestowo –cementowe) z obiektów budowlanych (mieszkalnych i gospodarczych) z nieruchomości położonych na terenie gminy Lubomino.
2.
Zakres zadania obejmuje:
1) demontaż płyt falistych azbestowo - cementowych z pokryć dachowych, ich załadunek, transport oraz unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych do demontażu, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków została określona na około 2,833 Mg .
2)
odbiór wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt falistych azbestowo - cementowych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest do odbioru, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków i jednostki samorządu terytorialnego została określona na około 33,840 Mg .
Szczegółowy przedmiot zamówienia sporządzony na podstawie zgłoszeń od właścicieli nieruchomości wraz z adresami nieruchomości, ilościami przeznaczonymi do demontażu oraz transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest stanowi załącznik nr 1.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy. Podstawą faktycznego rozliczenia będzie protokół odbioru podpisany przez właściciela nieruchomości oraz karty przekazania odpadów na składowisku odpadów. Załatwienie wszystkich formalności i pokrycie wszelkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649 ze zm.). W terminie 14 dni od podpisania umowy, przed przystąpieniem do prac , Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu prac – terminów wykonania prac na poszczególnych nieruchomościach w uzgodnieniu z właścicielami posesji.

3. Zakończenie prac w każdym z budynków będzie udokumentowane:
1) kartą ewidencji odpadów,
2) pozytywnym, bezusterkowym protokółem odbioru robót podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego, właściciela nieruchomości oraz Wykonawcę – po zakończeniu prac na danej posesji/budynku, potwierdzający ilość zdemontowanego pokrycia dachowego lub ilości wywiezionych z nieruchomości wyrobów zawierających azbest ,
3) kartami przekazania odpadów na składowisko z poszczególnych nieruchomości określającymi ilość przekazanych odpadów w Mg,
4) zbiorczą kartą przekazania odpadów na składowisko,
5) oświadczeniem właściciela nieruchomości o zakończeniu prac i braku uwag, 6) oświadczeniem Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót i oczyszczenia terenu z azbestu.
4. Zadanie będzie współfinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz właścicieli nieruchomości.
III. Sposób przygotowania oferty: Oferta musi zawierać:
a) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez Wykonawcę oraz osoby uprawnione do reprezentacji;
c) zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub umowa z firmą transportową posiadającą zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych (kopia zezwolenia) – w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych;
d) umowę z zakładem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest;
e) dokumenty potwierdzające ukończenie, przez osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (j.t. Dz. U. z 2013 r. , poz.907 z późniejszymi zmianami) do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ww. Ustawy.

Oferty sporządzone na załączonym do niniejszego ogłoszenia, formularzu można składać do dnia 24 maja 2017 r. do godziny 9:00 na adres: Urząd Gminy Lubomino , ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino z dopiskiem na kopercie „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubomino”

  1. Osoby upoważnione do kontaktu: Wojciech Michańczyk, tel. 089 532 44 60,  Dorota Dunio , tel. 089 5324459.

6. Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego .

   Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.

 

Wójt Gminy Lubomino

Andrzej Mazur



Załączniki:
Załącznik nr 2
umowa wzór
Załacznik nr 1
zaproszenie
Informacja wytworzona przez D. Dunio dnia 17.05.2017
Opublikowana przez Wojciech Michańczyk dnia 17.05.2017. Wygasa 07.06.2017. Odsłon 10756
2