Przetarg nieograniczony (wygasły...)

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu dodatkowych zajęć realizowanych w ramach projektu pt. Gimnazjum przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Realizacja zajęć oparta ma zostać na autorskich programach innowacyjnych zajęć z wykorzystaniem m.in. metod projektowych, aktywizujących do twórczości i kreatywności oraz ciekawych warsztatów, a także dodatkowo pokazy slajdów, quizy, mapy myśli, które rozwijają umiejętność korzystania z informacji i wykorzystywania różnych źródeł w procesie zdobywania wiedzy. Przyjęte rozwiązania będą nowe i innowacyjne w odniesieniu do dotychczasowej pracy Gimnazjum w Lubominie. Cel prowadzonych zajęć: wyrównywanie dysproporcji, rozwój i wsparcie zainteresowań, twórczego myślenie i wyobraźni uczniów pozwalające lepiej przyswajać wiedzę oraz osiągać lepsze wyniki nauczania. Metody: do każdych zajęć opracowany zostanie przez Wykonawcę program z zastosowaniem nowych, innowacyjnych metod pracy, m.in. prace warsztatowe, grupowe, gry edukacyjne, inne ustawienie sali, tuto ring, wykorzystanie elementów wizyjnych, multimedialnych. Po stronie Wykonawcy jest opracowanie programu rozwojowego poszczególnych zajęć, sposobu wykorzystania aktualnych technik i narzędzi do pracy z uczniami mającymi trudności w nauce oraz rozwijające zainteresowania i kompetencje kluczowe, rozwijanie zainteresowań ucznia, wdrażanie do twórczego rozwiązywania problemów. Ciekawy i atrakcyjny sposób prezentacji zagadnień, który umożliwia i wspiera proces aktywizowania całego zespołu objętego nauczaniem grupowym. Szczególne wykorzystanie ICT (laptopy) do różnych zajęć i przeprowadzenia części testów. Zajęcia realizowane będą w roku szkolnym 2013/14 oraz 2014/15 (doradztwo edukacyjno-zawodowe jedynie w 2014/15 r.). Częstotliwość zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, rozwijających zainteresowania oraz z gimnastyki korekcyjnej: zajęcia systematycznie 1h lekcyjna w tyg. (38 godz. w roku szkolnym po 19 w semestrze. Częstotliwość zajęć logopedycznych, socjoterapeutycznych oraz edukacyjno-zawodowych wg poniższych odpowiadających im założeniom. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania stanowiące części zamówienia: CZĘŚĆ NR 1. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z trudności w nauce języka polskiego dla 4 grup po 8 osób - Razem 288 h. 2013 r. - 44 h 2014 r. - 152 h 2015 r. - 92 h CZĘŚĆ NR 2. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla 2 grup po 8 osób w roku szkolnym 2013/2014 oraz 4 grup w roku szkolnym 204/2015 - Razem 218 h. 2013 r. - 20 h 2014 r. - 106 h 2015 r. - 92 h CZĘŚĆ NR 3. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z trudności w nauce języka angielskiego dla 3 grup po 8 osób - Razem 213 h. 2013 r. - 30 h 2014 r. - 114 h 2015 r. - 69 h CZĘŚĆ NR 4. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z trudności w nauce języka niemieckiego dla 3 grup po 8 osób - Razem 213 h. 2013 r. - 30 h 2014 r. - 114 h 2015 r. - 69 h CZĘŚĆ NR 5. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania, ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: polonistyczno-teatralne dla 2 grup po 10 osób - Razem 140 h. 2013 r. - 18 h 2014 r. - 76 h 2015 r. - 46 h CZĘŚĆ NR 6. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania, ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: przyrodnicze dla 3 grup po 8 osób - Razem 213 h. 2013 r. - 30 h 2014 r. - 114 h 2015 r. - 69 h CZĘŚĆ NR 7. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania, ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: informatyczne ICT dla 3 grup po 8 osób - Razem 210 h. 2013 r. - 27 h 2014 r. - 114 h 2015 r. - 69 h CZĘŚĆ NR 8. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania, ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: język angielski dla 3 grup po 10 osób - Razem 210 h. 2013 r. - 27 h 2014 r. - 114 h 2015 r. - 69 h CZĘŚĆ NR 9. Przeprowadzenie dodatkowych zajęć rozwijających zainteresowania, ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: język niemiecki dla 2 grup po 10 osób - Razem 140 h.. 2013 r. - 18 h 2014 r. - 76 h 2015 r. - 46 h CZĘŚĆ NR 10. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla uczniów z dysfunkcjami: logopedyczne, kształtujące mowę, dla 2 grup po 4 osób, częstotliwość średnio co 2 tygodnie (19 h w roku szkolnym przez 2 lata szkolne) - Razem 70 h. 2013 r. - 9 h 2014 r. - 38 h 2015 r. - 23 h CZĘŚĆ NR 11. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla uczniów z dysfunkcjami: socjoterapeutyczne, indywidualne i grupowe (zajęcia psychoedukacyjne o charakterze terapeutycznym, poprawa umiejętności emocjonalno-społecznych). Razem 220 h. Grupowe: dla 3 grup po 5 osób, częstotliwość średnio co 2 tygodnie ( 19 h w rokuszkolnym przez 2 lata szkolne) - Razem 109 h Indywidualne: dla 15 os. Po dwa razy (po 1 h) w semestrze na osobę przez 2 lata. Razem 111 h 2013 r. - 37 h 2014 r. - 117 h 2015 r. - 66 h CZĘŚĆ NR 12. Przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla uczniów z dysfunkcjami: gimnastyka korekcyjna, dla 3 grup po 10 osób - Razem 216 h. 2013 r. - 33 h 2014 r. - 114 h 2015 r. - 69 h CZĘŚĆ NR 13. Przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego - zajęcia edukacyjno- zawodowe w roku szkolnym 2014/15, w tym opracowanie systemu wsparcia dla gimnazjalistów zawierającego: kiedy i w jaki sposób zastosować poradnictwo edukacyjno-zawodowego, przeprowadzić diagnozę oraz przedstawić możliwości i wyboru najodpowiedniejszej ścieżki rozwoju. Razem 236 h. Grupowe: dla 3 klas odrębnie, częstotliwość: raz w semestrze po 2 h na klasę. Razem 12 h Indywidualne: dla 112 os. Raz w semestrze na ucznia (po 1 h). Razem 124 h 2014 r. - 118 h 2015 r. - 118 h Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni, za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - prowadzenia zajęć dodatkowych dla dzieci z Gimnazjum w Lubominie, ul. Kopernika 4A 11 - 135 Lubomino - utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć, - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności, kart czasu pracy, - diagnozowania postępów pracy uczestników, - sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczestników Projektu, - niezwłocznego informowania Koordynatora projektu o zaistniałych problemach. Umiejętności zdobyte na zajęciach dodatkowych, prowadzonych z wykorzystaniem nowoczesnych form nauczania, mają za zadanie przygotować uczestników Projektu również do osiągnięcia sukcesu w dalszej drodze edukacyjnej. Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie dodatkowych zajęć w godzinach pozalekcyjnych w Gimnazjum w Lubominie: 1. Godzina zajęć dodatkowych trwa 45 minut. 2. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie przedstawiony przez koordynatora projektu w listopadzie 2013 r. i będzie aktualizowany co semestr. Do obowiązków Wykonawcy prowadzącego zajęcia dodatkowe należy: 1. dbałość o wysoką merytorycznie jakość i rzetelność zajęć. 2. systematyczność realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem. 3. systematyczne prowadzenie i przekazywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych zajęć dodatkowych, w tym kart ewidencji czasu pracy, list obecności, dzienników zajęć i przedkładania ich w ostatnim dniu miesiąca do zatwierdzenia koordynatorowi projektu. 4. przekazywanie koordynatorowi projektu początkowych i co semestralnych opinii i wyników przeprowadzonych testów kompetencji uczestników danych zajęć. 5. terminowe opracowanie i przekazywanie miesięcznych kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych. 6. przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.). 7. prowadzenie w przedmiotowym zakresie i w razie konieczności na prośbę koordynatora projektu działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do opinii publicznej, informujących o finansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji POKL. Zamawiający wymaga, aby osoby które wykonywać będą zamówienie były dyspozycyjne i dostosowały się do przedstawionego co semestralnie planu zajęć. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący zajęcia dodatkowe, posiadali odpowiednie kwalifikacje pedagogiczne adekwatnie do wyżej wymienionych zajęć, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50 poz. 400 z późn. zm.) oraz co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji usługi odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. UWAGA! W przypadku angażowania jako personel projektu osoby, która wykonuje zadania w więcej niż jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO) należy pamiętać, że wydatki związane z zatrudnieniem takiej osoby są kwalifikowane tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych tej osobie ( dotyczy to zrówno zaangażowania danej osoby w realizację projektów finansowanych w ramach PO KL., jak również w ramach innych programów NSRO) oraz jeżeli Łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie przekracza 240 godzin miesięcznie
powrót...
Informacja wytworzona przez Wojciech Michańczyk dnia 13.11.2013
Opublikowana przez Dorota Dunio dnia 13.11.2013. Wygasa 21.11.2013. Odsłon , Wersja 1
Początek strony