Zaproszenie do złożenia ofert cenowych na zadanie dotyczące usuwania folii rolniczych, siatki i sznu

      Lubomino 26.05.2020 r.

RGKiT.6232.16.2020                                                             

Zapytanie ofertowe

Wójt Gminy Lubomino zaprasza do złożenia ofert cenowych na zadanie dotyczące usuwania folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczy usuwania folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu Gminy Lubomino

 

        I.            ZAMAWIAJĄCY Nazwa zamawiającego: Gmina Lubomino

Adres zamawiającego: ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino

NIP: 7431991269

Telefon: 089 534 44 59

Faks: 089 532 44 60

Zamówienia nie przekracza kwoty 30 000 EURO

 

     II.            PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest: „Zbieranie, transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag” z terenu Gminy Lubomino. Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego nr 2.8 „Racjonalne gospodarowanie odpadami i ochrona powierzchni ziemi Usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

 

  III.            OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Masa wyrobów przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia wynosi szacunkowo:

a)       zbieranie, transport oraz odzysk lub unieszkodliwieniu odpadów z folii rolniczych – 25,500 Mg

b)      zbieranie, transport oraz odzysk lub unieszkodliwieniu siatki do owijania balotów – 4,025 Mg

c)       zbieranie, transport oraz odzysk lub unieszkodliwieniu sznurka – 4,625 Mg

d)      zbieranie, transport oraz odzysk lub unieszkodliwieniu opakowań po nawozach – 3,400 Mg

e)       zbieranie, transport oraz odzysk lub unieszkodliwieniu opakowań typu Big Bag – 4,000 Mg

  1. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:

a)       Zbiórka (bezpośrednio z nieruchomości rolnika) oraz odpowiednie zapakowanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag.

b)      Ważenie zebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń.

c)       Załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów.

d)      Transport, zebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów.

e)       Rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia.

f)       Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsc wykonania przedmiotu zamówienia,

 

UWAGA!

Podana ilość w/w wyrobów objętych przedmiotem zamówienia określona została na podstawie danych przekazanych przez właścicieli nieruchomości składających wnioski stanowiących jednocześnie inwentaryzację w/w wyrobów. Ostateczne określenie ilości odpadów, przyjętych do ustalenia cen jednostkowych, skali trudności oraz warunków technicznych należy do obowiązków Wykonawcy.

Wynagrodzenie wykonawcy ustalone będzie ryczałtowo, tylko za faktycznie wykonane usługi i stanowić będzie sumę cen realizacji robót na poszczególnych nieruchomościach. Podana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy niezbędne do wykonania zadania i nie podlega negocjacji.

 

  IV.            WARUNKI WYKONIANIA ZAMÓWIENIA:

  1. Zamawiający zastrzega sobie niezmienność cen jednostkowych w czasie trwania umowy na poszczególnych posesjach, jedynie zmiana może nastąpić w przypadku odstąpienia właściciela nieruchomości od realizacji zadania.
  2. Wykonawca po podpisaniu umowy z Gminą otrzyma od Zamawiającego ostateczny wykaz nieruchomości, z których zostaną odebrane odpady pochodzenia rolniczego.
  3. Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania wykaz może ulec zmianie jedynie w przypadku odstąpienia właściciela nieruchomości od realizacji zadania.
  4. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny zbiórki odpadów pochodzących z działalności rolniczej z właścicielem nieruchomości, u którego mają być wykonane prace z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem oraz przedłoży zamawiającemu harmonogram pracy do 3 dni przed przystąpieniem do robót.
  5. Termin odebrania w/w wyrobów powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do dnia 31.08.2020 r.
  6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:

a)       uzyskać z każdej nieruchomości protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu.

Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:

1)      imię i nazwisko właściciela posesji/użytkownika, z której odebrane są odpady,

2)      adres odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big-Bag,

3)      datę odbioru,

4)      wagę odbieranego odpadu, w rozbiciu na:

-        folie rolnicze,

-        siatki i sznurki do owijania balotów,

-        opakowania po nawozach,

-        opakowania typu Big Bag,

5)      podpis właściciela/użytkownika,

6)      podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,

7)      pieczęć firmową wykonawcy.

Wykonawca zobowiązany jest do zważenia odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag na każdej posesji,

b)      do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz.819),

c)       wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu:

-        oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, z której odebrano odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz kart przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu,

-        po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży zamawiającemu sprawozdanie zawierające: adres gospodarstwa rolnego z którego dokonano usunięcia odpadu, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze i siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big- Bag,

-        po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.

  1. Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, u których wykonywał prace.
  2. Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
  3. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z zapytaniem ofertowym.
  4. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania Zamawiającemu.

 

     V.            TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2020 r.

Rozpoczęcie – nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy między Zamawiającym a Wykonawcą.

 

  VI.            WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej zamówieniem.
  2. Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
  4. Posiadający niezbędną do wykonania wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.

Zamawiający uzna warunki wymienione w pkt 1 – 4 za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o ich spełnianiu oraz przedłoży kserokopię wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty

 

  1. OCENA OFERT:

Kryterium oceny ofert – K1 - cena 100%.

K1 = (cena najniższa z ważnych ofert /cena badanej oferty) x 100 pkt.

Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższa cena brutto za wykonanie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia obliczona przez Oferenta na podstawie cen wyrobów z poszczególnych nieruchomości.

 

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
  2. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: os@lubomino.ug.gov.pl, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Lubomino ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, (sekretariat) do dnia 5 czerwca 2020 r. do godz. 14.00.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

  IX.            DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowe informacje udzielane są w Urzędzie Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino pokój nr 8 lub pod nr tel. (089) 532 44 59

 

     X.            Załączniki

  1. Oferta wykonawcy
  2. Klauzula informacyjna

powrót...
Brak załączników
Informacja wytworzona przez Karolina Jaczewska dnia 26.05.2020
Opublikowana przez Aneta Fiodorowicz dnia 26.05.2020. Wygasa 16.06.2020. Odsłon 10744
Wersja : 1 2 
Początek strony