Wyposażenie miejsca rekreacyjno - sportowego w Lubominie. (wygasły...)


Lubomino: Wyposażenie miejsca rekreacyjno - sportowego w Lubominie
Numer ogłoszenia: 130586 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubomino , ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5324450.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubomino.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie miejsca rekreacyjno - sportowego w Lubominie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Wyposażenie miejsca rekreacyjno - sportowego w Lubominie obejmujące urządzenie placu zabaw wraz z elementami siłowni zewnętrznej Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż: Plac zabaw dla dzieci składający się z następujących elementów: - Zestaw zabawowy Majka 2 - zestaw zawierający 3 wieże i platformy przejścia pomiędzy nimi oraz zjeżdżalnie - Huśtawka podwójna z siedziskami dla małych dzieci - konstrukcja huśtawki z siedziskami dla małych dzieci siedziska zabezpieczające dzieci przed wypadnięciem - Huśtawka podwójna z siedziskami płaskimi - Karuzela krzesełkowa - karuzela z krzesełkami dla 4 dzieci - Karuzela tarczowa (platformowa) trzyramienna - średnica minimalna 1,3 m - Huśtawka ważka 2 sztuki - huśtawka dwuosobowa - Sprężynowiec 3 sztuki - bujak na sprężynie dla małych dzieci 1 szt. oraz bujawka na sprężynie podwójna 2 szt. - Ławka 2 sztuki - ławka parkowa - Kosz na śmieci - Tablica z regulaminem - tablica na dwóch słupach z regulaminem korzystania z placu zabaw Użyte materiały do wykonania placu zabaw to drewno klejone warstwowo z elementami metalowymi ocynkowanymi i malowanymi proszkowo, płyty HDPE, tworzywo sztuczne. Zainstalowane urządzenia muszą spełniać wymogi zawarte w PN-EN 1176-1:2009; PN-EN 1176-2:2009; PN-EN 1176-3:2009; PN-EN 1176-5:2009; PN-EN 1176-6:2009; PN-EN 1176-7:2009 Do oferty należy dołączyć certyfikaty zgodności z powyższymi normami dla każdego z urządzeń oraz karty katalogowe urządzeń zawierające wizualizację proponowanego elementu placu zabaw oraz wyczerpujący opis techniczny, potwierdzający wymogi Zamawiającego w zakresie jego dostawy, w szczególności materiały, sposób montażu, wymiary. Siłownia zewnętrzna dla dorosłych składająca się z następujących elementów - pary urządzeń umieszczonych na pylonach - panelach centralnych z miejscem na instrukcję do ćwiczeń, w następujących zestawieniach: - Drabinka + pylon + podciąg nóg - Surf + pylon + twister - Wyciąg + pylon + krzesełko do wyciskania - Biegacz + pylon + orbitek - Ławka + pylon + prostownik pleców - Prasa + pylon + wioślarz - Tai-Chi - Tablica z regulaminem - tablica na dwóch słupach z regulaminem korzystania z siłowni Elementy siłowni zewnętrznej powinny być wykonane z następujących materiałów: rury ze stali grubościennej i elementy z blachy składające się na konstrukcję, ocynkowane (galwanizacja ogniowa) i podwójnie malowane proszkowo farbami poliestrowymi, zapewniające ochronę antykorozyjną, całość wykończona elementami gumowymi, łożyska typu zamkniętego, uchwyty i rączki z polichlorku winylu, pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące z aluminium, siedziska i oparcia ze stali lub z tworzyw sztucznych. Wszystkie elementy siłowni muszą posiadać instrukcje do ćwiczeń obrazkową i literową, trwale naniesione na pylonach, nie dopuszcza się stosowania naklejek. Maksymalny ciężar użytkownika 120 kg. Zainstalowane urządzenia muszą spełniać wymogi norm zawarte w PN-EN 1176-1:2009, PN - EN 957 - 1:2006, PN-EN 957-4:2006, PN-EN 957-9:2005. Do oferty należy dołączyć certyfikaty zgodności z powyższymi normami dla każdego z urządzeń oraz kartę katalogową urządzenia zawierającą wizualizację proponowanego elementu siłowni zewnętrznej oraz wyczerpujący opis techniczny, potwierdzający wymogi Zamawiającego w zakresie jego dostawy, w szczególności materiały, wymiary, sposób montażu, zabezpieczenie antykorozyjne, udźwig. Elementy placu zabaw i siłowni zewnętrznej muszą gwarantować estetykę, ergonomie, wysoką jakość, trwałość i niezawodność. Muszą być wykonane w oparciu o polskie normy, posiadać odpowiednie certyfikaty. Elementy zostaną wbetonowane trwale w podłoże, stopa fundamentowa 600 x 600 mm, wys. ok. 800 mm. Beton klasy minimum B - 20 lub przy zastosowaniu gotowych prefabrykatów betonowych. Montaż elementów nie obejmuje wykonania tzw. nawierzchni bezpiecznej, będzie ona przygotowana niezależnie przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektowa, przedmiarem robót,, zgodnie z wiedzą budowlaną, obowiązującymi normami, przepisami szczególnymi. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w w specyfikacji i dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia standardów technicznych, technologicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w specyfikacji i dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez wykonawcę materiały i urządzenia. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4, 43.32.50.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lubomino.tensoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubomino ul. kopernika 7 11 - 135 Lubomino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Lubomino ul. kopernika 7 11 - 135 Lubomino sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Wójt Gminy Lubomino

Andrzej Mazur

 


powrót...
Wersja : 1 2 3 4 
Informacja wytworzona przez dnia 04.04.2013
Opublikowana przez Dorota Dunio dnia 04.04.2013. Wygasa 25.04.2013. Odsłon , Wersja 2
Początek strony