Modernizacja drogi rolniczej w obrębie Samborek, Rogiedle na działkach nr 194/3; 194/2; 180. (wygasły...)

Lubomino: Modernizacja drogi rolniczej w obrębie Samborek, Rogiedle na działkach nr 194/3; 194/2; 180

Numer ogłoszenia: 194286 - 2008; data zamieszczenia: 20.08.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6160721.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubomino.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi rolniczej w obrębie Samborek, Rogiedle na działkach nr 194/3; 194/2; 180.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi rolniczej obejmująca wykonanie
Ścieki obustronne zagłębione w środku na 6cm mają mieć szerokość 0,5m. Odprowadzą one wody opadowe. Odcinek od km 0+664,00 odbiega w prawo i za skrzyżowaniem ma i mieć będzie szerokość 4m z przechyłką jednostronną skierowaną w lewo o wartości 3%.
Projektowany odcinek ma być docelowo o dwóch warstwach nawierzchni żwirowej 21 + 15cm. Od km 0+664,00 do km 1+042,00 w zawyżonych poboczach mają być co 20m wykopane rowki ściekowe. Nawierzchnię żwirową wykonać po wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża. W km 0+766,50 wykonać z lewej strony rów odwadniający o długości 15mb. Ścieki o długości 1,5m. W km 1+042,00 ma być wykonany ściek brukowcowy. Od km 1+042,00 do km 1+615,00 - to odcinek w najgorszym stanie technicznym. Od km 1+022,00 do km 1+042,00 dokonać zmiany przechyłki jednostronnej z lewostronnej na prawostronną. Od km 1+146,00 do km 1+348,00 prace powinny być wykonane spycharką. W pierwszym rzędzie wyrównać głębokie koleiny, a następnie uformować na podłożu o średniej wysokości 0,5m nasyp ziemny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 600 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pzp, tj.:
6.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
6.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
6.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
6.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty:
7.1.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp;
7.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
7.2. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 7.1.2 - 7.1.5 składają odpowiednie dokumenty określone w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605).
7.3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
7.4. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
7.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.lubomino.tensoft.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubomino
ul. Kopernika 7 11 - 135 Lubomino.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Lubomino
ul. Kopernika 7 11 - 135 Lubomino.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Wójt Gminy Lubomino
mgr Andrzej Mazur

powrót...
Informacja wytworzona przez Wojciech Michańczyk dnia 20.08.2008
Opublikowana przez Wojciech Michańczyk dnia 20.08.2008. Wygasa 11.09.2008. Odsłon , Wersja 1
Początek strony