Uzbrojenie działek przy ulicy Baranowskiego w Lubominie w sieć wodociągowo - kanalizacyjną (wygasły...)
Numer ogłoszenia: 243314 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubomino , ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6160721.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubomino.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzbrojenie działek przy ulicy Baranowskiego w Lubominie w sieć wodociągowo - kanalizacyjną.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w celu uzbrojenia działek przy ulicy Baranowskiego w Lubominie obejmująca wykonanie sieci wodociągowej z rur PVC fi 90 - 320,0 mb; sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC fi 200 - 131,50 mb; sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE fi 75 - 91,0 mb wraz z przepompownią ścieków; sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC fi 160/250/315 - 40,00/ 78,50/ 116,00 mb wraz z uzbrojeniem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.21.30-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2007r. (Dz. U. Nr. 223, poz.1655 z późn.zm.) tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity z 2007r. ( Dz. U. Nr. 223, poz.1655 z późn.zm.) 2 Wymagania dodatkowe: 1) Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego przedmiot zamówienia, które podano w projekcie umowy (zał. Nr 6 do SIWZ) 2) Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji w terenie celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdy wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca. 3) Wykonawca wyraża zgodę na zmianę, ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia - o ile zajdą takie okoliczności. 3 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Dodatkowe wymagania od wykonawców: 5.1wykonawcy powinni dysponować przynajmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 6. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia) na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. ważne uprawnienia budowlane zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i aktualne dokumenty stwierdzające przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; 2. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1.2 - 1.5 składają odpowiednie dokumenty określone w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, dokumenty o których mowa w punktach od 7.1.1 do 7.1.2 składają indywidualnie, to znaczy każdy osobno. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lubomino.tensoft.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubomino ul. Kopernika 7 11 - 135 Lubomino pok. nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Lubomino ul. Kopernika 7 11 - 135 Lubomino pok. nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt Gminy Lubomino
Andrzej Mazur
powrót...
Załączniki:
siwz.doc
siwz.doc
Informacja wytworzona przez Wojciech Michańczyk dnia 17.07.2009
Opublikowana przez Wojciech Michańczyk dnia 17.07.2009. Wygasa 10.08.2009. Odsłon , Wersja 1
Początek stronyOpublikowana przez Wojciech Michańczyk dnia 17.07.2009. Wygasa 10.08.2009. Odsłon , Wersja 1