Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Białej Woli (wygasły...)
O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 60.000 EURO
Gmina Lubomino 11 – 135 Lubomino ul. Kopernika 7 ogłasza przetarg nieograniczony na: Remont i modernizację świetlicy wiejskiej w Białej Woli gmina Lubomino .
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Białej Woli gmina Lubomino. Zakres robót obejmuje: prace rozbiórkowe (obicie tynków, rozebranie ściany i schodów, wykucie otworów w ścianach), roboty remontowe (wykonanie posadzek i tynków wewnętrznych, stolarka okienna i drzwiowa, strop, malowanie ścian); remont dachu (rozebranie dachu, wymiana elementów konstrukcyjnych , pokrycie i obróbka blacharska); instalacja wodno – kanalizacyjna; instalacja elektryczna
Kod wg. CPV .
BRANŻA ARCHITEKTONICZNO – KONSTRUKCYJNA :
KOD CPV - Nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień
45262700-8 - Przebudowa budynków.
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne.
BRANŻA ELEKTRYCZNA :
KOD CPV - Nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień
45311000-0 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych
BRANŻA SANITARNA :
KOD CPV - Nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień
45330000-9 - Hydraulika i roboty sanitarne.
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego.
2. Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej http://bip.lubomino.tensoft.pl , można ją odebrać w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Lubomino, 11 – 135 Lubomino ul. Kopernika 7 pok. nr 8.
3. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej oraz częściowej:
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych ani ofert częściowych.
4. Informacja na temat wadium:
Z uwagi na wartość zamówienia zamawiający nie pobiera wadium.
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
• Cena oferty brutto 100 %
6. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy kierować na adres: Urząd Gminy Lubomino, 11 – 135 Lubomino, ul. Kopernika 7 do dnia 07 września 2006 r. do godz. 9.30.
Otwarcie ofert nastąpi 07 września 2006 r o godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego pok. nr 7.
7. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia do 15 listopad 2006 r.
8. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą 30 dni od wyznaczonego terminu składania ofert.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy potwierdzą pisemnie spełnienie warunków określonych w art. 22, ust. 1 oraz w art. 24 ust.1, 2 i art. 25 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177)
10. Uprawnieni do kontaktowania się z oferentami:
Wiesława Radzewicz, Wojciech Michańczyk; 089 6160721, w godz. 7.00 – 15.00.
11. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej
12. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
13. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowanie aukcji elektronicznej
Lubomino, 28 sierpień 2006 r.
powrót...
Wersja : 1 2 3
Brak załączników
Informacja wytworzona przez Elwira Łucka dnia 30.08.2006
Opublikowana przez Elwira Łucka dnia 30.08.2006. Wygasa 07.09.2006. Odsłon , Wersja 2
Początek stronyOpublikowana przez Elwira Łucka dnia 30.08.2006. Wygasa 07.09.2006. Odsłon , Wersja 2