Remont budynku mieszkalnego nr 6 w Bialej Woli gmina Lubomino - I etap (wygasły...)
O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ KWOTY OKREŚLENOEJ W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Lubomino: Remont budynku mieszkalnego nr 6 w Białej Woli gmina Lubomino - I etap.
Numer ogłoszenia: 155995 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, województwo warmińsko-mazurskie tel. 089 616-07-21.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubomino.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego nr 6 w Białej Woli gmina Lubomino - I etap..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu : rozebranie dachu, wymiana elementów konstrukcyjnych, pokrycie i obróbka blacharska; przemurowanie kominów,
Instalacja wodno - kanalizacyjna : wykonanie instalacji wod. - kan;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość zamówienia zamawiający nie pobiera wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.2. SIWZ
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
a.posiadanie uprawnień do wykonywania robót budowlanych
- potwierdzenia spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 6.3 SIWZ
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- potwierdzenia spełnienia warunków 3) i 4) Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wynikające z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
Uwaga:Treść wymaganych oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU Nr 2 do SIWZ.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Uprawnienia do wykonywania robót budowlanych
4. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Uwaga:
a) Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
b) W wykazie podmiotów należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców.
3. Potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ:
4. Oświadczenie wynikające z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych
Uwaga:Treść wymaganego oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU Nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lubomino.tensoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubomino
ul. Kopernika 7
11 - 135 Lubomino.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Lubomino
ul. Kopernika 7
11 - 135 Lubomino.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 24.10.2007.
powrót...
Wersja : 1 2 3 4 5 6
Załączniki:
specyfikacja.doc
specyfikacja.doc
Informacja wytworzona przez Wojciech Michańczyk dnia 03.09.2007
Opublikowana przez Wojciech Michańczyk dnia 03.09.2007. Wygasa 24.09.2007. Odsłon , Wersja 3
Początek stronyOpublikowana przez Wojciech Michańczyk dnia 03.09.2007. Wygasa 24.09.2007. Odsłon , Wersja 3