Zaproszenie do złozenia ofert na dostawę sprzętu hydraulicznego dla OSP w Wilczkowie (wygasły...)

                                                                                                               Lubomino, dnia12.10.2016 r.    

Ochotnicza Straż Pożarna w Wilczkowie ZAPRASZA do złożenia propozycji cenowej na : „Dostawę sprzętu hydraulicznego dla OSP w Wilczkowie".

1.  Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej: „Propozycja cenowa na „Dostawę sprzętu hydraulicznego dla OSP w Wilczkowie". Propozycja cenowa ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych .  

2.    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu hydraulicznego dla OSP Wilczkowo zgodnie z opisanymi wymaganiami:            WYMAGANIA MINIMALNE:   Narzędzie hydrauliczne uniwersalne – agregat hydrauliczny z wężami – 1 kpl. 1) napędzana silnikiem spalinowym o mocy min. 2,2 kW, 2) możliwość zasilania dwóch narzędzi jednocześnie, 3) możliwość zwiększenia szybkości pracy narzędzia ( system TURBO lub zawór SPEED VALVE), 4) długość węży min. 2x10 m ( system COAX lub CORE ) Narzędzie hydrauliczne uniwersalne – rozpieracz ramieniowy – 1 szt. 1) rozwarcie ramion min. 710 mm, 2) maksymalna siła rozpierania min. 280 kN, 3) siła cięcia min. 75 kN, 4) maksymalna waga do 20 kg, 5) dodatkowe powierzchnie ściskające/rozpierające na ramionach 6) ruchomy uchwyt Narzędzie hydrauliczne uniwersalne nożyce – 1 szt. 1) rozwarcie ostrzy na min. 180 mm, 2) siła cięcia min. 107 ton, 3) maksymalna waga 20 kg, Narzędzie hydrauliczne – rozpieracz kolumnowy – 1 szt. 1) siła rozpierania 137 kN, 2) długość początkowa max 600 mm, (dopuszcza się zastosowanie przedłużki) 3) długość końcowa min. 1290 mm, 4) w komplecie wspornik progowy.      5.   Należy podać koszt rocznego serwisowania podanego zestawu oraz warunki gwarancji.             WYMAGANIA DODATKOWE:   Sprzęt musi być fabrycznie nowy , rok produkcji 2016.Parametry nieokreślone w powyższej specyfikacji muszą być zgodne z wymaganiami techniczno – użytkowymi dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia , wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej , zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia , a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania.Gwarancja min. 24 miesiące.Sprzęt musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu , do stosowania w jednostce ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą . Świadectwo ważne na dzień składania ofert.Coroczny przegląd narzędzi w okresie gwarancji musi być przeprowadzony przez uprawniony serwis w siedzibie Zamawiającego tj. Wilczkowo 55 11 – 135 Lubomino – w ofercie Wykonawca musi podać roczny koszt serwisowania sprzętu.Narzędzia hydrauliczne muszą spełniać : standardy CNBOP Ochrony Przeciwpożarowej . Kluczowe wymagania opisu technicznego wyrobu: narzędzia hydrauliczne wprowadzane na wyposażenie OSP.Narzędzia hydrauliczne muszą spełniać : standardy CNBOP Ochrona Przeciwpożarowa. Wymagania techniczno – użytkowe dla średniego zestawu ratownictwa technicznego wprowadzanego na wyposażenie OSP.  

3. Wymagany termin realizacji umowy: 04.11.2016

4.Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:    Cena – 100%.

5.  Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej: W cenę propozycji należy wliczyć: a)    wartość zamówienia określoną w oparciu o przedmiot zamówienia, b)   obowiązujący podatek od towarów i usług VAT. Cena podana przez wykonawcę za świadczone zamówienie, jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycje odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

6.  Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej: Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 19.10.2016 r., do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w Urzędzie Gminy Lubomino ul. Kopernika 7 11 – 135 Lubomino.  

7.  Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Naczelnik OSP Wilczkowo – Leszek Szostak. Informacje w sprawie przetargu udziela się w dni robocze w godzinach 10.00-14.00 tel. 783204140  

8.  Informacje dotyczące zawierania umowy: Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.      Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.     Prezes OSP Wilczkowo Marian Witkowski               W załączeniu: 1.    wzór umowy.     ( wzór umowy)

Umowa nr 1/2016                                                                                

Zawarta w dniu …………….. 2016 roku pomiędzy Ochotniczą Strażą Pożarną w Wilczkowie reprezentowanym przez Prezesa Mariana Witkowskiego Skarbnika Bożenę Pacholec zwanym w dalszej części umowy „Zamawiającym” a Firmą: …………………………………………………………………… NIP: ……………………………….   Regon: ………………………………...…….. reprezentowaną przez …………………………………………………………….. zwaną dalej „Wykonawcą” została zawarta umowa o następującej treści:  

§ 1 Przedmiot umowy 1.      Przedmiotem umowy jest dostawa sprzętu hydraulicznego dla OSP w Wilczkowie. Przedmiot zamówienia opisany jest w pkt. 2 zaproszenia do złożenia propozycji cenowej oraz w złożonej ofercie 2. Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej oraz oferta złożona w postępowaniu stanowią integralną część umowy.  

§ 2 Sposób realizacji umowy Wymagania ogólne 1.        Przedmiot umowy, o którym jest mowa w § 1, zostanie dostarczony do siedziby OSP w Wilczkowie 11 – 135 Lubomino na koszt Wykonawcy. 2.        Wykonawca zapewnia, że urządzenia są fabrycznie nowe i wyprodukowane w 2016 roku. 3.        Wykonawca zapewnia gwarancyjny nadzór serwisowy dostarczonego sprzętu w miejscu wskazanym w ust. 1. 4.        Dostawa sprzętu będącego przedmiotem umowy zostanie zrealizowana w terminie do dnia 04.11.2016 r.. 5.        Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania gwarancyjnego nadzoru serwisowego sprzętu będącego przedmiotem umowy, obejmującego wykonywanie napraw gwarancyjnych bądź wymiany w ramach gwarancji. Wszystkie koszty związane z przeprowadzeniem gwarancyjnego nadzoru serwisowego ponosi Wykonawca. 6.        Obiór sprzętu następuje protokołem zdawczo – odbiorczym. 7.        Odbiór przedmiotu umowy przeprowadzony będzie przez Naczelnika OSP w Wilczkowie w oparciu o sporządzone przez Wykonawcę zestawienie ewidencyjne dostarczonego sprzętu. 8.        Wykonawca, wraz ze sprzętem dostarcza: a)       specyfikację przekazywanych urządzeń z określeniem ich nazwy handlowej oraz podaniem parametrów; b)       zestawienie ewidencyjne przekazywanych urządzeń z podaniem ich oznaczeń identyfikacyjnych oraz oznaczeń licencyjnych. 9.        Każde urządzenie musi posiadać: a)       trwałe oznaczenie identyfikacyjne, tj. trwałą tabliczkę znamionową; b)       instrukcję obsługi lub podręcznik użytkownika w języku polskim; c)       kartę gwarancyjną; d)       wymagane licencje na sprzęt . 10.     Dokumentacja eksploatacyjna, powinna zawierać informacje dotyczące: a)       wymagań instalacyjnych; b)       warunków użytkowania. 11.     Karta gwarancyjna, dołączana do dostarczanych urządzeń, jest wystawiana przez Wykonawcę, który jest wobec Użytkownika jedynym podmiotem udzielającym gwarancji i bezpośrednio ponoszącym zobowiązania z niej wynikające. 12.     Urządzenia dostarczane w opakowaniach transportowych (pudełka kartonowe) winny posiadać w miejscu dostępnym do odczytania nalepkę z numerem ewidencyjnym danego urządzenia.  

§ 3 Gwarancja 1.      Gwarancja Wykonawcy jest udzielana Użytkownikowi na okres minimum 24 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego. 2.      W przypadku, gdy dany sprzęt nie posiada gwarancji producenta, Wykonawca zobowiązuje się objąć go 24 miesięcznym okresem gwarancji. 3.      Wykonawca zapewnia sprawowanie gwarancyjnego nadzoru serwisowego, w okresie udzielonej gwarancji. 4.      Wykonawca jest jedynym podmiotem udzielającym Użytkownikowi gwarancji na sprzęt. 5.      Zamawiający zapewnia, iż sprzęt będący przedmiotem umowy będzie użytkowany zgodne z parametrami eksploatacyjnymi. 6.      Użytkownik wyklucza możliwość przenoszenia zobowiązań gwarancyjnych na osoby/podmioty trzecie. 7.      W przypadku zaistnienia awarii urządzenia, której przyczyna bezspornie leży po stronie Zamawiającego, koszty wykonania naprawy ponosi w całości Użytkownik. 8.      Naprawy gwarancyjne będą wykonywane w miejscu zainstalowania sprzętu. 9.      W przypadku skomplikowanych uszkodzeń, dopuszcza się wykonanie koniecznych napraw w punkcie serwisowym. 10.  Naprawy wykonywane będą przez Wykonawcę w oparciu o formalne zgłoszenia serwisowe przesyłane przez Użytkownika Wykonawcy. 11.  Użytkownik zgłasza awarie urządzeń drogą elektroniczną, faxem lub telefonicznie. 12.  Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, zwrotnego potwierdzenia przesyłanych zgłoszeń naprawy. 13.  Dokumentację wykonywanych napraw (kartę naprawy) sporządza Wykonawca, w ramach uzgodnionych z Użytkownikiem procedur i po zakończeniu naprawy przekazuje Użytkownikowi jej kserokopie. 14.  Całkowity czas naprawy sprzętu, licząc od chwili zgłoszenia awarii, nie może być dłuższy niż 72 godziny. 15.  W przypadku awarii, której usunięcie przekracza ustalony czas naprawy określony w ust. 14, Wykonawca w razie potrzeby udostępni (na własny koszt) Użytkownikowi do czasowego użytkowania (na czas przedłużającej się naprawy) sprzęt o porównywalnych właściwościach użytkowych. Czas użytkowania zastępczego urządzenia nie może być jednak dłuższy niż 21 dni. Po tym czasie Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia na własny koszt naprawionej pomocy w ciągu 1 dnia. 16.  W sytuacji, gdy naprawa uszkodzonego sprzętu nie będzie możliwa, Wykonawca dostarczy na własny koszt fabrycznie nowe, analogiczne urządzenie, w czasie 1 dnia od stwierdzenia braku możliwości naprawy.       

§ 4 Kary umowne 1.    Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca. 2.    Zamawiający - w przypadku zwłoki w dostawie przedmiotu umowy, ma prawo do obciążenia Wykonawcy karą umowną w wysokości 1 % wartości brutto umowy za każdy dzień opóźnienia. 3.    W przypadku przekroczenia ustalonego w § 6 ust. 5 terminu zapłaty, Zamawiający zobowiązany jest do zapłacenia należności wraz z odsetkami ustawowymi. 4.    W sytuacji, gdy Wykonawca nie dopełni któregokolwiek terminu opisanego w § 3 ponosi karę w wysokości 200 zł. za każdy następny dzień zwłoki.  

§ 5 Odpowiedzialność 1. Użytkownik zobowiązany jest do zapewnienia właściwych warunków obsługi sprzętu będącego przedmiotem umowy, stosownie do ogólnie przyjętej praktyki oraz wymogów określonych w dostarczonej przez Wykonawcę dokumentacji eksploatacyjnej. 2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za straty w sprzęcie, powstałe w wyniku nieumiejętnego przeprowadzenia naprawy urządzenia będącego przedmiotem dostawy w okresie gwarancyjnym.  

§ 6 Zasady płatności 1.    Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości brutto ……zł. (słownie: ………………………………………….złotych) w tym: podatek VAT … % - …………. zł. 2. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest protokół zdawczo – odbiorczy, stwierdzający prawidłowość wykonania przedmiotu niniejszej umowy. 3. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy zostanie zapłacone Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na konto Wykonawcy.

§ 7 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Zamawiający odstępuje od zabezpieczenia należytego wykonania umowy.  

§ 8 Dopuszczalne zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowyw formie aneksów, za zgodą Stron. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia    w przypadkach, gdy:    1/ Wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy lub wystąpi działanie „siły wyższej”, np.:        - katastrofalne działanie przyrody (kataklizmy, trzęsienie ziemi itp.),        - katastrofalne działanie ludzkości (działania wojenne itp.),        - zmiana przepisów prawnych, powodująca wydłużenie terminu realizacji zamówienia,        - zaburzenia życia zbiorowego (np. akty wandalizmu zbiorowego, kradzieże itp.)        Okoliczności te były niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, skutkując        niemożliwością dotrzymania terminu. 2/ Wystąpią inne, wyjątkowo niesprzyjające okoliczności, uniemożliwiające Wykonawcy   wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy. 3. Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian które są konieczne do wprowadzenia, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które to zmiany są korzystne dla Zamawiającego i zarazem nie powodują zmiany świadczenia. 4 . W przypadku wstrzymania przez Zamawiającego realizacji dostaw, oraz we wszystkich wymienionych okolicznościach, termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak, niż    o czas trwania tych okoliczności. 5. Każda zmiana w umowie musi być potwierdzony protokołem konieczności, zatwierdzonym przez Zamawiającego.  

§ 9 Postanowienia końcowe 1.      Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.      W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego . 3.      Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4.      Wynikłe spory ze stosunku objętego niniejszą umową będą rozstrzygane przez właściwy sąd dla Zamawiającego. 5.      Umowa wchodzi w życie z chwilą podpisania przez obie strony. 6.      Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.   Zamawiający:                                                                                                   Wykonawca:    


powrót...
Brak załączników
Informacja wytworzona przez Wojciech Michańczyk dnia 12.10.2016
Opublikowana przez Wojciech Michańczyk dnia 12.10.2016. Wygasa 19.10.2016. Odsłon 10849
Początek strony