Przetarg nieograniczony na realizację zadania Wzrost konkurencyjnej oferty turystycznej i rekreacyjn (wygasły...)

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.tensoft.lubomino.pl


Lubomino: Wzrost konkurencyjnej oferty turystycznej i rekreacyjnej Gminy Lubomino poprzez budowę placów zabaw w miejscowościach Wilczkowo, Wapnik, Biała Wola i Zagony
Numer ogłoszenia: 317386 - 2014; data zamieszczenia: 24.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubomino , ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5324450.·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubomino.ug.gov.plI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzrost konkurencyjnej oferty turystycznej i rekreacyjnej Gminy Lubomino poprzez budowę placów zabaw w miejscowościach Wilczkowo, Wapnik, Biała Wola i Zagony.II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę i montaż czterech placów zabaw: Wzrost konkurencyjnej oferty turystycznej i rekreacyjnej Gminy Lubomino poprzez budowę placów zabaw w miejscowościach Wilczkowo, Wapnik, Biała Wola i Zagony Plac zabaw w miejscowości Wilczkowo obejmujący: Plac zabaw dla dzieci składający się z następujących elementów: a) Zestaw zabawowy Majka 2 - zestaw zawierający 3 wieże i platformy przejścia pomiędzy nimi oraz zjeżdżalnie b) Huśtawka podwójna z siedziskami płaskimi c) Karuzela krzesełkowa e) Huśtawka ważka - huśtawka dwuosobowa f) Sprężynowiec g) Ławka z oparciem h) Kosz na śmieci Siłownia zewnętrzna dla dorosłych składająca się z następujących elementów - pary urządzeń umieszczonych na pylonach (panelach centralnych z miejscem na instrukcję do ćwiczeń), w następujących zestawieniach: a) Drabinka + pylon + podciąg nóg b) Surf + pylon + twister c) Wyciąg + pylon + krzesełko do wyciskania d) Biegacz + pylon + orbitek f) Prasa + pylon + wioślarz Tablica z regulaminem - tablica na dwóch słupach z regulaminem korzystania z placu zabaw i z siłowni Plac zabaw w miejscowości Wapnik obejmujący: Plac zabaw dla dzieci składający się z następujących elementów: a) Zestaw zabawowy Majka 2 - zestaw zawierający 3 wieże i platformy przejścia pomiędzy nimi oraz zjeżdżalnie b) Huśtawka podwójna z siedziskami płaskimi c) Karuzela tarczowa (platformowa) trzyramienna - średnica minimalna 1,3 m e) Huśtawka ważka - huśtawka dwuosobowa f) Sprężynowiec g) Ławka z oparciem h) Kosz na śmieci Siłownia zewnętrzna dla dorosłych składająca się z następujących elementów - pary urządzeń umieszczonych na pylonach panelach centralnych z miejscem na instrukcję do ćwiczeń, w następujących zestawieniach: a) Drabinka + pylon + podciąg nóg b) Surf + pylon + twister c) Wyciąg + pylon + krzesełko do wyciskania d) Biegacz + pylon + orbitek f) Prasa + pylon + wioślarz Tablica z regulaminem - tablica na dwóch słupach z regulaminem korzystania z placu zabaw i z siłowni Ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych z cokolikiem prefabrykowanym Plac zabaw w miejscowości Białą Wola obejmujący: Plac zabaw dla dzieci składający się z następujących elementów: a) Zestaw zabawowy Majka 2 - zestaw zawierający 3 wieże i platformy przejścia pomiędzy nimi oraz zjeżdżalnie b) Karuzela tarczowa (platformowa) trzyramienna - średnica minimalna 1,3 m c) Huśtawka ważka - huśtawka dwuosobowa d) Ławka z oparciem e) Kosz na śmieci Siłownia zewnętrzna dla dorosłych składająca się z następujących elementów - pary urządzeń umieszczonych na pylonach (panelach centralnych z miejscem na instrukcję do ćwiczeń), w następujących zestawieniach: a) Drabinka + pylon + podciąg nóg b) Surf + pylon + twister c) Wyciąg + pylon + krzesełko do wyciskania d) Biegacz + pylon + orbitek f) Prasa + pylon + wioślarz Tablica z regulaminem - tablica na dwóch słupach z regulaminem korzystania z placu zabaw i z siłowni Ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych z cokolikiem prefabrykowanym Plac zabaw w miejscowości Zagony obejmujący: Plac zabaw dla dzieci składający się z następujących elementów: a) Zestaw zabawowy Majka 2 - zestaw zawierający 3 wieże i platformy przejścia pomiędzy nimi oraz zjeżdżalnie b) Huśtawka podwójna z siedziskami płaskimi c) Karuzela tarczowa platformowa trzyramienna - średnica minimalna 1,3 m e) Huśtawka ważka - huśtawka dwuosobowa f) Sprężynowiec g) Ławka z oparciem h) Kosz na śmieci Siłownia zewnętrzna dla dorosłych składająca się z następujących elementów - pary urządzeń umieszczonych na pylonach (panelach centralnych z miejscem na instrukcję do ćwiczeń), w następujących zestawieniach: a) Drabinka + pylon + podciąg nóg b) Surf + pylon + twister c) Wyciąg + pylon + krzesełko do wyciskania d) Biegacz + pylon + orbitek f) Prasa + pylon + wioślarz Tablica z regulaminem - tablica na dwóch słupach z regulaminem korzystania z placu zabaw i z siłowni Ogrodzenie z paneli w kolorze zielonym na słupkach stalowych z cokolikiem prefabrykowanym Użyte materiały do wykonania placu zabaw to drewno klejone warstwowo z elementami metalowymi ocynkowanymi i malowanymi proszkowo, płyty HDPE, tworzywo sztuczne. Zainstalowane urządzenia muszą spełniać wymogi zawarte w PN-EN 1176-1:2009; PN-EN 1176-2:2009; PN-EN 1176-3:2009; PN-EN 1176-5:2009; PN-EN 1176-6:2009; PN-EN 1176-7:2009 Do oferty należy dołączyć certyfikaty zgodności z powyższymi normami dla każdego z urządzeń oraz karty katalogowe urządzeń zawierające wizualizację proponowanego elementu placu zabaw oraz wyczerpujący opis techniczny, potwierdzający wymogi Zamawiającego w zakresie jego dostawy, w szczególności materiały, sposób montażu, wymiary. Elementy siłowni zewnętrznej powinny być wykonane z następujących materiałów: rury ze stali grubościennej i elementy z blachy składające się na konstrukcję, ocynkowane galwanizacja ogniowa i podwójnie malowane proszkowo farbami poliestrowymi, zapewniające ochronę antykorozyjną, całość wykończona elementami gumowymi, łożyska typu zamkniętego, uchwyty i rączki z polichlorku winylu, pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące z aluminium, siedziska i oparcia ze stali lub z tworzyw sztucznych. Wszystkie elementy siłowni muszą posiadać instrukcje do ćwiczeń obrazkową i literową, trwale naniesione na pylonach, nie dopuszcza się stosowania naklejek. Maksymalny ciężar użytkownika 120 kg. Zainstalowane urządzenia muszą spełniać wymogi norm zawarte w PN-EN 1176-1:2009, PN - EN 957 - 1:2006, PN-EN 957-4:2006, PN-EN 957-9:2005. Do oferty należy dołączyć certyfikaty zgodności z powyższymi normami dla każdego z urządzeń oraz kartę katalogową urządzenia zawierającą wizualizację proponowanego elementu siłowni zewnętrznej oraz wyczerpujący opis techniczny, potwierdzający wymogi Zamawiającego w zakresie jego dostawy, w szczególności materiały, wymiary, sposób montażu, zabezpieczenie antykorozyjne, udźwig. Elementy placu zabaw i siłowni zewnętrznej muszą gwarantować estetykę, ergonomie, wysoką jakość, trwałość i niezawodność. Muszą być wykonane w oparciu o polskie normy, posiadać odpowiednie certyfikaty. Elementy zostaną wbetonowane trwale w podłoże, stopa fundamentowa 600 x 600 mm, wys. ok. 800 mm. Beton klasy minimum B - 20 lub przy zastosowaniu gotowych prefabrykatów betonowych. Montaż elementów nie obejmuje wykonania tzw. nawierzchni bezpiecznej, będzie ona przygotowana niezależnie przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektowa, przedmiarem robót,, zgodnie z wiedzą budowlaną, obowiązującymi normami, przepisami szczególnymi. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny za całość zamówienia wszelkich robót budowlanych, prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w okresie jego realizacji oraz w okresie gwarancji i rękojmi, a w szczególności takich jak: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekt zagospodarowania oraz przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 7 ; nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wzór umowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiary robót będące załącznikiem do SIWZ stanowią element pomocniczy, wspomagający wycenę robót budowlanych i obliczenie ceny oferty. Przedmiary robót uzupełniają opis przedmiotu zamówienia i nie stanowią podstawy do wyliczenia ceny oferty i późniejszego rozliczania Umowy. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej. 4. Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane co najmniej 36 miesięcy gwarancji liczonej od daty podpisania protokołu obioru końcowego bez usterek i wad. 5. Kody CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45000000-7 - Roboty budowlane 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń 6. W przypadku gdy w treści SIWZ lub załączników zostały wskazane znaki towarowe marki, patenty, lub określenia wskazujące na określone pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń, materiałów lub rozwiązań technologicznych służą one tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalno - użytkowych oraz technologicznych, zatem nazwy, typy i pochodzenie produktów, technologii nie są dla Wykonawców wiążące i należy je rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów jakościowych, technicznych, funkcjonalno - użytkowych oraz technologicznych jakim mają odpowiadać wymagane przez Zamawiającego rozwiązania techniczne i materiałowe i wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń i rozwiązań technologicznych równoważnych w stosunku do wskazanych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych pierwotnie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ani do zmiany ceny zamówienia ani do naruszenia przepisów prawa. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ewentualne uzgodnienia (w tym rónież z projektantem) uzyska wykoawca na swój koszt..II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4, 45.11.12.91-4, 45.00.00.00-7, 43.32.50.00-7.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2014.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WADIUMInformacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego Warmiński Bank Spółdzielczy O/Lubomino nr 57 8857 1054 3001 0007 0292 0005 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 2, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.III.2) ZALICZKIIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo                   Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór zał. nr 3),·           III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo                   Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór zał. nr 3),·           III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo                   Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór zał. nr 3),·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo                   Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór zał. nr 3),·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuWarunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór zał. nr 3),III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWYIII.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOMW zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:·         inne dokumentyW celu potwierdzenia, że urządzenia spełniają odpowiednie wymogi wykonawca dołączy do oferty certyfikaty zgodności z normami dla każdego z urządzeń oraz karty katalogowe urządzeń zawierające wizualizację proponowanego elementu placu zabaw oraz wyczerpujący opis techniczny, potwierdzający wymogi Zamawiającego w zakresie jego dostawy, w szczególności materiały, sposób montażu, wymiary.SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.3) ZMIANA UMOWYprzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmianZamawiający dopuszcza dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego w następującym zakresie i na następujących warunkach: 1) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, na pisemny wniosek Wykonawcy wraz z uzasadnieniem lub z inicjatywy Zamawiającego w przypadku: wystąpienie w trakcie realizacji przedmiotu Umowy robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp lub zamiennych opóźniających lub wstrzymujących realizację zamówienia podstawowego objętego Umową , mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jego realizacji konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wystąpienia niemożliwych do przewidzenia kolizji technicznych związanych z uzbrojeniem terenu niezaznaczonych w dokumentacji technicznej, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji przedmiotu zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności utrudniającej wykonanie robót, w tym przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonanie odbioru. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności tj o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację zamówienia potwierdzony przez Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2) Zmiana umowy w zakresie określonym w pkt 3 może zostać dokonana w przypadku zaistnienia sytuacji, której Wykonawca nie był w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy i nie wynika ona z jego winy czy zaniedbania lub zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego. 3) Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu Umowy tzw roboty zaniechane 4) Zmiana wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotowego zamówienia. W/w sytuacjach Zamawiającemu przysługuje prawo do zmniejszenia wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy, o wartość której wysokość zostanie wyliczona na podstawie cen jednostkowych robót przyjętych z kosztorysu ofertowego. W takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń w stosunku do Zmawiającego z tytułu utraconego przychodu, zysku lub innych korzyści jakie mógł odnieść realizując pełen zakres robót opisanych Umową.IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.tensoft.lubomino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubomino ul. Kopernika 7 11 - 135 Lubomino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2014 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy Lubomino ul. Kopernika 7 11 - 135 Lubomino.IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007 - 2013 realizowanego w ramach Programu osi 4 Leader, działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju.IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: takWójt Gminy Lubomino  Andrzej Mazur
powrót...
Informacja wytworzona przez Wojciech Michańczyk dnia 24.09.2014
Opublikowana przez Wojciech Michańczyk dnia 24.09.2014. Wygasa 09.10.2014. Odsłon , Wersja 1
Początek strony