Zapytanie ofertowe Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej (wygasły...)

  RGKiT.271.15.2019r.                                     Lubomino 11.12.2019

Zapytanie ofertowe

Wójt Gminy Lubomino zaprasza do złożenia ofert cenowych na zadanie dotyczące usuwania odpadów z folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej

ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczy usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej

I. ZAMAWIAJĄCY Nazwa zamawiającego: Gmina Lubomino Adres zamawiającego: ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino

NIP: 7431991269 Telefon: 089 534 44 60 Faks: 089 532 44 60 Zamówienia nie przekracza kwoty 30 000 EURO

 II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA : Przedmiotem zamówienia jest: „Zbieranie, transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag” z terenu Gminy Lubomino. Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

III. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Masa wyrobów przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia wynosi szacunkowo:  a) zbieranie, transport oraz odzysk lub unieszkodliwieniu odpadów z folii rolniczych – 25,500 Mg  b) zbieranie, transport oraz odzysk lub unieszkodliwieniu siatki do owijania balotów – 4,025 Mg

c) zbieranie, transport oraz odzysk lub unieszkodliwieniu sznurka – 4,625 Mg  d) zbieranie, transport oraz odzysk lub unieszkodliwieniu opakowań po nawozach – 3,400 Mg  e) zbieranie, transport oraz odzysk lub unieszkodliwieniu opakowań typu Big Bag – 4,000 Mg

Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:  1. Zbiórka (bezpośrednio z nieruchomości rolnika) oraz odpowiednie zapakowanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag. 2. Ważenie zebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń. 3. Załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów. 4. Transport, zebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów. 5. Rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsc wykonania przedmiotu zamówienia,

UWAGA!

Podana ilość w/w wyrobów objętych przedmiotem zamówienia określona została na podstawie danych przekazanych przez właścicieli nieruchomości składających wnioski stanowiących jednocześnie inwentaryzację w/w wyrobów. Ostateczne określenie ilości odpadów, przyjętych do ustalenia cen jednostkowych, skali trudności oraz warunków technicznych należy do obowiązków Wykonawcy.

Wynagrodzenie wykonawcy ustalone będzie ryczałtowo, tylko za faktycznie wykonane usługi i stanowić będzie sumę cen realizacji robót na poszczególnych nieruchomościach. Podana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy niezbędne do wykonania zadania i nie podlega negocjacji.

Zamawiający zastrzega sobie niezmienność cen jednostkowych w czasie trwania umowy na poszczególnych posesjach, jedynie zmiana może nastąpić w przypadku odstąpienia właściciela nieruchomości od realizacji zadania. Warunkiem zawarcia umowy jest uzyskanie przez Zamawiającego środków pochodzących z programu priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie pn. ”Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”. Wykonawca po podpisaniu umowy przez Gminę z NFOŚiGW w Warszawie otrzyma od Zamawiającego ostateczny wykaz nieruchomości, z których zostaną odebrane odpady pochodzenia rolniczego. Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania wykaz może ulec zmianie jedynie w przypadku odstąpienia właściciela nieruchomości od realizacji zadania.Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny zbiórki odpadów pochodzących z działalności rolniczej z właścicielem nieruchomości, u którego mają być wykonane prace z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem oraz przedłoży zamawiającemu harmonogram pracy do 3 dni przed przystąpieniem do robót.

Termin odebrania w/w wyrobów powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do dnia 30.06.2020 r.

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:

a) uzyskać z każdej nieruchomości protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu.

Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:

 1) imię i nazwisko właściciela posesji/ użytkownika z której odebrane są odpady

 2) adres odbioru odpadów z folii rolniczych , siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big-Bag

 3) datę odbioru

 4) wagę odbieranego odpadu, w rozbiciu na:

 - folie rolnicze;

 - siatki i sznurki do owijania balotów,

 - opakowania po nawozach,

 - opakowania typu Big Bag.

 5) podpis właściciela/ użytkownika

 7) podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,

 8) pieczęć firmową wykonawcy.

Wykonawca zobowiązany jest do zważenia odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag na każdej posesji,

 b) do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej art. 66 i 67 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2019 r. 701 tj.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25.04.2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. z 2019 r. poz.819),

c) wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu :

 - oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, z której odebrano odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz kart przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu.

 - po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży zamawiającemu sprawozdanie zawierające: adres gospodarstwa rolnego z którego dokonano usunięcia odpadu, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze i siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big- Bag.

 - po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.

5. Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości , u których wykonywał prace.

6. Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.

7. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z zapytaniem ofertowym.

8. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania Zamawiającemu.

IV . TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Termin realizacji zadania: od podpisania umowy do dnia 30.06.2020 r.

Rozpoczęcie – nie później niż w ciągu 5 dni od podpisania przez Gminę umowy dotacji z NFOŚiGW w Warszawie,

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej zamówieniem. 2. Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia. 4. Posiadający niezbędną do wykonania wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.

Zamawiający uzna warunki wymienione w pkt 1 – 4 za spełnione jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o ich spełnianiu.

  1. Oraz przedłoży kserokopię wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty

VI. OCENA OFERT:

Kryterium oceny ofert – K1 - cena 100%.

K1=( cena najniższa z ważnych ofert /cena badanej oferty) x 100 pkt.

Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższa cena brutto za wykonanie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia obliczona przez Oferenta na podstawie cen wyrobów z poszczególnych nieruchomości.

VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: rolnictwo.lubomino@gmail.com (089) 532 44 59 , poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Lubomino ul. Kopernika 7 11-135 Lubomino, (sekretariat) do dnia 19 grudnia 2019 r. do godz. 14.00. 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

VII. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowe informacje udzielane są w Urzędzie Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino pokój nr 8 lub pod nr tel. (089) 532 44 59

VIII. Załączniki

  1. Oferta wykonawcy
  2. Klauzula informacyjna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

 

 

 

……………………………..                                                                                            ……………………………...

/pieczęć Wykonawcy/                                                                                                     /miejscowość, data/

 

 

                                                                                                        ZAMAWIAJĄCY:

                                                                                                        Gmina Lubomino

                                                                                                        ul. Kopernika 7                                                                                                                      11-135 Lubomino

 

 

OFERTA WYKONAWCY

 

na zadanie pn. ,,Usuwanie odpadów z folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenów gminy Lubomino’’

 

 

Nazwa i siedziba ....................................................................................................................................

Tel/faks …………………………………………, email ………………………………………………

NIP…………………………………..REGON…………………………………………………………

 

1. Oferujemy utylizację odpadów z folii rolniczej wraz z kosztami zbierania, załadunku i transportu od miejsca wskazanego przez gminę Lubomino do miejsca unieszkodliwienia lub odzysku za:

cena brutto za 1 Mg:………………………….……………....zł.

planowana ilość odpadów 25,50 Mg

razem wartość brutto: (cena za 1 Mg x 25,50 Mg)……………………………………………..zł

 

2. Oferujemy utylizację siatki do owijania balotów wraz z kosztami zbierania, załadunku i transportu od miejsca wskazane przez gminę Lubomino do miejsca unieszkodliwienia lub odzysku za:

cena brutto za 1 Mg:………………………….……………....zł.

planowana ilość odpadów 4,025 Mg

razem wartość brutto: (cena za 1 Mg x 4,025 Mg)………………………………………………zł

 

3. Oferujemy utylizację sznurka do owijania balotów wraz z kosztami, zbierania, załadunku i transportu od miejsca wskazane przez gminę Lubomino do miejsca unieszkodliwienia lub odzysku za:

cena brutto za 1 Mg:………………………….……………....zł.

planowana ilość odpadów 4,625 Mg

razem wartość brutto: (cena za 1 Mg x 4,625 Mg)………………………………………………zł

4. Oferujemy utylizację opakowań po nawozach wraz z kosztami zbierania, załadunku i transportu od miejsca wskazane przez gminę Lubomino do miejsca unieszkodliwienia lub odzysku za:

cena brutto za 1 Mg:………………………….……………....zł.

planowana ilość odpadów 3,40 Mg

razem wartość brutto: (cena za 1 Mg x 3,40 Mg)………………………………………………zł

 

5. Oferujemy utylizację opakowań/ worków typu Big Bag wraz z kosztami zbierania, załadunku i transportu od miejsca wskazane przez gminę Lubomino do miejsca unieszkodliwienia lub odzysku za:

cena brutto za 1 Mg:………………………….……………....zł.

planowana ilość odpadów 4,00 Mg

razem wartość brutto: (cena za 1 Mg x 4,00 Mg)………………………………………………zł

 

OGÓLNY KOSZT REALIZACJI ZADANIA (suma ust. 1+2+3+4+5)

Cena brutto……….………………………………………….zł

(słownie:……………………………………………………………………………………………….)

W tym VAT……………………………………………………

Cena netto……………………………………………………zł

(słownie:……………………………………………………………………………………………….)

 

Termin realizacji zadania: od podpisania umowy do dnia 30.06.2020 r.

Rozpoczęcie – nie później niż w ciągu 5 dni od podpisania przez Gminę umowy dotacji z NFOŚiGW w Warszawie

 

Oświadczam , że:

- posiadam uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobowym umożliwiającym realizację zamówienia.

-znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.

- posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.

 

…………………………………………

     /data, podpis i pieczęć osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnika

Załącznik nr 2 Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminę Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino dla potrzeb niezbędnych do udziału w zapytaniu ofertowym. Zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

                                                                                               ………………………………………………………………….

                                                                                                        data, podpis/y i pieczęć osób uprawnionych

                                                                                                     do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnika)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego dalej RODO zostałem poinformowany, iż:

  1. Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Lubomino, w zakresie danych przetwarzanych w dokumentacji papierowej i innych zbiorach danych, z którym można skontaktować się poprzez adres email: andrzej.mazur@lubomino.ug.gov.pl, telefonicznie pod nr 89-532 44 50 lub pisemnie na adres siedziby administratora –ul. Kopernika 7,11-135 Lubomino.
  2. Administrator Danych Osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani / Pan skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. poprzez: adres email fundusze@lubomino.ug.gov.pl telefonicznie 89 532 44 61 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
  3. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane w Urzędzie Gminy Lubomino w celu przeprowadzenia rozeznania ceny rynkowej. Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa. Administrator Danych Osobowych nie przewiduje wykorzystania danych do celów innych niż cel wyrażony w zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji, nie będą podlegały profilowaniu.
  5. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: zgoda osoby, której dane dotyczą.
  6. Administrator Danych Osobowych udostępnia dane osobowe uprawnionym na podstawie przepisów prawa podmiotom.
  7. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa – Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011 r. nr 14 poz. 57 z późn. zm.).
  9. Przysługuje Pani/Panu prawo: prawo dostępu do Pani/Pana danych, prawo żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych osobowych.
  10. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  11. Pani/Pana dane osobowe są pozyskiwane w oparciu o przepisy prawa.
  12. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność załatwienia sprawy.

 

                                                           ……………………………………………………………………………………………….

(data, podpis/y i pieczęć osób uprawnionych do reprezentacji   Wykonawcy lub pełnomocnika)


powrót...
Brak załączników
Informacja wytworzona przez Aneta Fiodorowicz dnia 12.12.2019
Opublikowana przez Aneta Fiodorowicz dnia 12.12.2019. Wygasa 18.12.2019. Odsłon 10740
Początek strony