- Informacje
- Zamówienia publiczne do 30...
Zaproszenie do składania ofert - usuwanie wyrobów zawierających azbest (wygasły...)
Lubomino, 07.05.2015 r.
RGKiT.271.1.2015
Wójt Gminy Lubomino
ZAPRASZA
do złożenia propozycji cenowej na usługę:
"Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubomino"
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.08.2015 roku.
Kryterium oceny ofert - cena - 100 %.
I. Zamawiający:
Gmina Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino
tel.: 89 5324459, e-mail: rolnictwo.lubomino@gmail.com
II. Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem
zamówienia są usługi polegające na: demontażu, transporcie i utylizacji azbestu
i wyrobów zawierających azbest (płyty faliste azbestowo -cementowe) z obiektów
budowlanych (mieszkalnych i gospodarczych) z nieruchomości położonych na
terenie gminy Lubomino.
2. Zakres zadania
obejmuje:
1) Demontaż płyt
falistych azbestowo - cementowych z pokryć dachowych, ich załadunek, transport
oraz unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych. Szacunkowa ilość
wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych do demontażu, załadunku,
transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych
zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków została określona na
około 40,150 Mg .
2). Odbiór wraz z
załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów
niebezpiecznych płyt falistych azbestowo - cementowych. Szacunkowa ilość
wyrobów zawierających azbest do odbioru, załadunku, transportu oraz
unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie ze zgłoszeniami
(wnioskami) właścicieli budynków i jednostki samorządu terytorialnego została
określona na około 5,870 Mg .
Szczegółowy przedmiot zamówienia
sporządzony na podstawie zgłoszeń od właścicieli nieruchomości wraz z adresami
nieruchomości, ilościami przeznaczonymi do demontażu oraz transportu i
unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest stanowi załącznik nr 1.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu
zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów
zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób
szacunkowy. Podstawą faktycznego rozliczenia będzie protokół odbioru podpisany
przez właściciela nieruchomości oraz karty przekazania odpadów na składowisku
odpadów.
Załatwienie wszystkich formalności i pokrycie wszelkich kosztów związanych z
wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, w
szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki
Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego
użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz.
649 ze zm.).
Przed przystąpieniem do prac Wykonawca jest zobowiązany do opracowania
harmonogramu prac w uzgodnieniu z właścicielami posesji, o których mowa w
Załączniku Nr 1, z zachowaniem terminu do dnia 30.08.2015 r.
3. Zakończenie
prac w każdym z budynków będzie udokumentowane:
1) kartą ewidencji odpadów,
2) pozytywnym, bezusterkowym protokółem odbioru robót podpisanym przez
przedstawiciela Zamawiającego, właściciela nieruchomości oraz Wykonawcę - po
zakończeniu prac na danej posesji/budynku, potwierdzający ilość zdemontowanego
pokrycia dachowego lub ilości wywiezionych z nieruchomości wyrobów
zawierających azbest ,
3) kartą przekazania odpadów na składowisko określającą ilość przekazanych
odpadów w Mg,
4) oświadczeniem właściciela nieruchomości o zakończeniu prac i braku uwag,
5) oświadczeniem Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót i oczyszczenia
terenu z azbestu.
4. Zadanie będzie
współfinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki
Wodnej w Olsztynie, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
oraz właścicieli nieruchomości.
III. Sposób przygotowania oferty:
Oferta musi zawierać:
a) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszego
zapytania ofertowego;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym jest wskazany
rodzaj działalności wykonywany przez Wykonawcę oraz osoby uprawnione do
reprezentacji;
c) decyzję Marszałka zatwierdzającą program gospodarki odpadami;
d) zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub umowa z firmą
transportową posiadającą zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych (kopia
zezwolenia) - w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych;
e) umowę z zakładem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania
odpadów niebezpiecznych zawierających azbest;
f) dokumenty potwierdzające ukończenie, przez osoby które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy
zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.
Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (j.t. Dz. U. z 2013 r. , poz.907 z późniejszymi zmianami) do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ww. Ustawy.
Oferty sporządzone na załączonym do niniejszego ogłoszenia,
formularzu można składać do dnia 22
maja 2015 r. do godziny 12:00 na adres:
Urząd Gminy Lubomino , ul. Kopernika
7, 11-135 Lubomino z dopiskiem na kopercie „Usuwanie wyrobów zawierających
azbest z terenu Gminy Lubomino"
5. Osoby upoważnione do kontaktu:
Wojciech Michańczyk,
tel. 089 532 44 60,
Dorota Dunio , tel. 089 5324459.
6. Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego .
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
Wójt Gminy Lubomino
Andrzej Mazur
powrót...
Opublikowana przez Wojciech Michańczyk dnia 07.05.2015. Wygasa 28.05.2015. Odsłon 10825