Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej (wygasły...)

Lubomino, 04.05.2016 r.  

 Wójt Gminy Lubomino   ZAPRASZA  

  do złożenia propozycji cenowej na usługę:   ”Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubomino”  

Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.08.2016 roku.

Kryterium oceny ofert - cena - 100 %.

I. Zamawiający: Gmina Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino tel.: 89 5324459, e-mail: rolnictwo.lubomino@gmail.com

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: demontażu, transporcie i utylizacji azbestu i wyrobów zawierających azbest (płyty faliste azbestowo –cementowe) z obiektów budowlanych (mieszkalnych i gospodarczych) z nieruchomości położonych na terenie gminy Lubomino.

2. Zakres zadania obejmuje:

1) demontaż płyt falistych azbestowo - cementowych z pokryć dachowych, ich załadunek, transport oraz unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych do demontażu, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków została określona na około 2,320 Mg .

2) odbiór wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt falistych azbestowo - cementowych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest do odbioru, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków i jednostki samorządu terytorialnego została określona na około 12,100 Mg .

Szczegółowy przedmiot zamówienia sporządzony na podstawie zgłoszeń od właścicieli nieruchomości wraz z adresami nieruchomości, ilościami przeznaczonymi do demontażu oraz transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest stanowi załącznik nr 1.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy. Podstawą faktycznego rozliczenia będzie protokół odbioru podpisany przez właściciela nieruchomości oraz karty przekazania odpadów na składowisku odpadów. Załatwienie wszystkich formalności i pokrycie wszelkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649 ze zm.). Przed przystąpieniem do prac Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu prac w uzgodnieniu z właścicielami posesji, o których mowa w Załączniku Nr 1, z zachowaniem terminu do dnia 30.08.2016      r.

3. Zakończenie prac w każdym z budynków będzie udokumentowane:

1) kartą ewidencji odpadów,

2) pozytywnym, bezusterkowym protokółem odbioru robót podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego, właściciela nieruchomości oraz Wykonawcę – po zakończeniu prac na danej posesji/budynku, potwierdzający ilość zdemontowanego pokrycia dachowego lub ilości wywiezionych z nieruchomości wyrobów zawierających azbest ,

3) kartą przekazania odpadów na składowisko określającą ilość przekazanych odpadów w Mg, 4) oświadczeniem właściciela nieruchomości o zakończeniu prac i braku uwag, 5) oświadczeniem Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót i oczyszczenia terenu z azbestu.

4. Zadanie będzie współfinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz właścicieli nieruchomości.

III. Sposób przygotowania oferty:

Oferta musi zawierać:

a) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;

b) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez Wykonawcę oraz osoby uprawnione do reprezentacji;

c) decyzję Marszałka zatwierdzającą program gospodarki odpadami;

d) zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub umowa z firmą transportową posiadającą zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych (kopia zezwolenia) – w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych;

e) umowę z zakładem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest;

f) dokumenty potwierdzające ukończenie, przez osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.

Zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (j.t. Dz. U. z 2013 r. , poz.907 z późniejszymi zmianami) do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ww. Ustawy.

Oferty sporządzone na załączonym do niniejszego ogłoszenia, formularzu można składać do dnia 16 maja 2016 r. do godziny 10:00 na adres: Urząd Gminy Lubomino , ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino z dopiskiem na kopercie „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubomino”

5. Osoby upoważnione do kontaktu:    Wojciech Michańczyk, tel. 089 532 44 60,    Dorota Dunio , tel. 089 5324459.

  6. Strony podpiszą umowę w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego .    Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.

Andrzej Mazur

Wójt Gminy Lubomino


powrót...
Informacja wytworzona przez D. Dunio dnia 04.05.2016
Opublikowana przez Wojciech Michańczyk dnia 04.05.2016. Wygasa 25.05.2016. Odsłon 32096
Wersja : 1 2 3 4 
Początek strony